Biogradsko srce turisti od sada mogu ponijeti doma!
Suveniri su oduvijek bili najprodavaniji i najpopularniji sezonski proizvod, jer svatko tko posjeti Biograd i susretne se s njegovom poviješću, znamenitostima i kulturom, poželi dio toga ponijeti sa sobom
Nakon suncobrana, majica, kapa i prostornih instalacija, Biograd je dobio i suvenir “Biograd na Moru u srcu Jadrana”. Moderan je, jasan, prepoznatljiv, u plavoj boji, priča stotinu priča. Izradila ga je Jadranka Šarić, vlasnica obrta za izradu i prodaju suvenira TO Školjka.
Brending odradio Luminus
– Biograd je prije svega turistički centar, zato sam i došla na ideju da i putem suvenira promoviram grad brendiran kao “Biograd u srcu Jadrana”, kaže Šarić koja je prošlog vikenda na manifestaciji Biogradski stol među više od 400 izlagača i 30.000 posjetitelja prezentirala svoj novi proizvod.
Suveniri su oduvijek bili najprodavaniji i najpopularniji sezonski proizvod, jer svatko tko posjeti Biograd i susretne se s njegovom poviješću, znamenitostima i kulturom, poželi dio toga ponijeti sa sobom, pa makar samo u obliku suvenira.
– Suveniri su najbolji podsjetnici na sve ono lijepo u našem gradu, a što su domaći i strani turisti za vrijeme svoga boravka mogli vidjeti i doživjeti, govori biogradska inovatorica iz Dječjeg vrtića Biograd te nastavlja:
– Kada kupuju, ljudi najviše vole kupovati autohtone proizvode. Kupuju suvenire kao darove, ali i uspomene.
Veliko plavo srce u obliku slova “b” i slogan “Biograd na Moru – srce Jadrana” ispod njega, je vizualni identitet grada Biograda, koji je kao dio koncepta brendinga grada osmislila reklamna agencija Luminus Creative iz Zagreba, inače odjel poznatog Luminus studija, koji je svjetsku slavu stekao izradom digitalno animiranih špica za filmsku nagradu Oscar, NBA i MTV.
– I sami smo svjedoci šarolike ponude raznoraznih artikala, posebno tijekom ljeta i turističke sezone. Gradski suvenir bi trebao biti zaštićen i kao takav prodavati se na za to predviđenim punktovima u sklopu turističke ponude grada. U tome imam podršku i gradonačelnika Ivana Kneza i direktora TZG Ive Eškinje, govori Šarić.
Proizvodi kojei TO Školjka nudi su originalni, kvalitetni i ljudi to cijene. Turizam je Biograd i Dalmaciju učinio svjesnim onoga što imaju, te da se radi toga na neki način steklo i samopoštovanje.
– Sve nam u Biogradu izgleda samorazumljivo, nismo svjesni što smo baštinili, s čim nas je Bog blagoslovio, a onda radi turizma izvlačimo stvari na površinu, poput ovog suvenira, navodi.
Zlatne ruke
Ponuda na štandu je zaista raznolika i široka paleta proizvoda i živahnih boja koja privlači poglede. Biogradska inovatorica “zlatnih ruku” radi i ukrasne boce, mirisne vrećice, motive Biograda, kutije za nakit, slike, razglednice…
– Suveniri su značajni u životu, idete negdje, kupite nešto i to čuvate kao uspomenu na mjesto gdje ste bili. Šteta što u vremenu svjetske recesije turisti više gledaju nego kupuju, međutim, glavna turistička sezona je tek pred nama, reći će.
Nekoć davno poznat kao krunidbeni grad hrvatskih kraljeva, sakriven u samom srcu Jadrana, Biograd na Moru i s ovim suvenirom je širom otvorio svoja turistička vrata službeno promovirana Biogradskim stolom.