Novosti

63 milijuna kuna za ulaganja u vinarije i marketing vina

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je danas, 18. ožujka 2019. Natječaj za mjeru Ulaganja u vinarije i marketing vina iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina za razdoblje 2019. –2023. vrijedan 63 milijuna kuna.

„Nova vinska omotnica vinarima godišnje omogućava sufinanciranje aktivnosti u vrijednosti većoj od 83 milijuna kuna. Uveli smo nova pravila koja omogućavaju šire područje financiranja aktivnosti i bržu isplatu sredstava. Sve izmjene su rezultat zahtjeva i komunikacije s korisnicima i mislim da imamo dobar program potpore. Za ovu mjeru godišnje je rezervirano 63 milijuna kuna, a novost je što za razliku od dosadašnjih natječaja vinari mogu kupiti i prenamijeniti objekte u vinarije ili mjesta za prezentaciju i prodaju vina. Vjerujem da će mnogi financiranje ostvarenja svojih ideja pronaći upravo u ovoj mjeri. Uskoro ćemo imati i novi zakon o vinu kojim smo maksimalno rasteretili vinare što administrativno, što financijski s ciljem olakšavanja poslovanja i lakšeg nastupa na tržištu. Vinska omotnica dobro i smišljeno prati aktivnosti koje smo definirali Zakonom o vinu i vjerujem u još jednu uspješnu sektorsku priču hrvatske poljoprivrede.„ – izjavio je potpredsjednik Vlade i ministar, Tomislav Tolušić.

Predmet Javnog natječaja je dodjela sredstava iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina za razdoblje 2019.-2023. sukladno uvjetima propisanim Pravilnikom o provedbi mjere Ulaganja u vinarije i marketing vina iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2019.-2023.
Prihvatljive aktivnosti i troškovi su troškovi izgradnje/rekonstrukcije, stjecanja (kupnje) nepokretne imovine radi prenamjene u vinarije i/ili prezentacijske i/ili prodajne objekte,  troškovi kupnje novih strojeva i opreme do iznosa njihove tržišne vrijednosti, opći troškovi povezani s izgradnjom/rekonstrukcijom, stjecanjem nepokretne imovine i troškovima kupnje novih strojeva i opreme, troškovi kupnje ili razvoja računalnih softvera i kupnje patenata, licencija i autorskih prava te registracije zajedničkih žigova.

Korisnici ove mjere su poduzeća u sektoru vina (vinarije – fizičke ili pravne osobe upisane u Vinogradarski registar u trenutku podnošenja prijave) koja se bave proizvodnjom ili prodajom, organizacije proizvođača vina, udruženja dvaju ili više proizvođača ili sektorske organizacije. Razina potpore iznosi do 50% prihvatljivih troškova i ovisi o veličini Podnositelja (za mikro, mala i srednja poduzeća maksimalna potpora iznosi 50%, za velika poduzeća s manje od 750 zaposlenih ili prometom manjim od 200 milijuna EUR potpora iznosi 25 % dok za ostala velika poduzeća potpora iznosi 24%).

Rok za podnošenje prijava je do 30. travnja 2019. godine, a Natječaj i detaljne upute s popisom obrazaca dostupni su ovdje.

Izvor: https://www.apprrr.hr/63-milijuna-kuna-za-ulaganja-u-vinarije-i-marketing-vina/

Back to top button